Holiday Dog Toys Plush Squeaky Chew Toys for Small or Medium Dogs 3 Pack
-36% OFF
$14.25$22.50Save $8.25
Regular retail price: $22.50 — You pay 36% less!
✔3 IN STOCK— Ready to ship
8
people are viewing this right now
Order today — arrives by
Free Shipping $39+
30-Day Returns
Secure Payment
🔥
Get 10% Off for Your First Order
with Code
MEGA10
Holiday Dog Toys Plush Squeaky Chew...$14.25
Celebrate the holidays with your loyal companion with the Holiday Dog Toys 3pk Christmas Toy Set . This charming plush set is specially designed to capture the attention of small and medium-sized dogs during the Christmas season. The collection includes three iconic festive characters: an adorable snowman with a blue scarf, a friendly reindeer with gold accents, and a classic Santa Claus with his traditional red hat. Each toy combines soft plush textures ideal for everyday play with a ribbed corduroy body designed for teething, offering a complete sensory experience that encourages healthy entertainment and reduces stress for your pet.
List of benefits
*
Interactive Fun with Sound: Each of the three plush toys incorporates a highly responsive internal squeaker that is activated by pressing it ( Squeeze Me! ), stimulating your dog's play instinct.
*
Teething Support: Designed with sections of soft, grooved corduroy that massage the gums and help maintain optimal dental health through gentle chewing.
*
Soft and Comfortable Texture: Made with high-quality plush, perfect for both chasing and catching games and for providing companionship and comfort while resting.
*
Ideal Size for Small and Medium Dogs: Its dimensions and light shape allow for a comfortable and secure grip for small to moderately sized jaws.
*
Festive Gift Box Presentation: They come arranged in a colorful box with a red and black buffalo plaid design, making them the perfect Christmas gift for pet owners.
Detailed package contents
*
1 x Festive display box containing 3 Christmas plush toys (Snowman, Reindeer and Santa Claus)
Product technical specifications
*
Line: Holiday Dog Toys - 3 Pack
*
Product type: Plush toys with sound for pets
*
Compatibility: Designed for small or medium dogs
*
Special features: Squeaky, Teething support, Plush comfort
*
Distributor: Poppin Paws Inc., Las Vegas, NV 89117
Usage recommendations: Supervise your pet at all times during play. If you notice any damage to the toys or if the seams are coming undone, remove them immediately from your pet's reach. Remove all cardboard packaging and plastic fasteners before giving the product to your dog. Keep out of reach of children. Product for pet use only.
Final Disclaimer
This item is brand new and comes sealed in its original factory packaging. The outer shipping packaging is carefully selected to protect the decorative box from deformation, dents, or dirt during transit, ensuring it arrives ready to be placed under the Christmas tree.
Free Shipping on orders $39+. Orders are processed within 1–2 business days. Standard delivery takes 3–7 business days across the US.
We ship via USPS, UPS, and FedEx. Once your order ships you will receive a tracking number by email.
Yes, 100%. All products sold on Savvy Deal are brand new, authentic name-brand items. We source directly from authorized distributors.
Why does packaging may vary?
Our bundles are assembled in-house from authentic retail products. Packaging may differ slightly from what you see in retail stores, but the product inside is identical.
How long does shipping take?
Most orders ship within 1-2 business days. Standard delivery takes 3-7 business days. Orders over $39 qualify for free shipping.
What is your return policy?
We offer a 30-day return policy on all items. If you are not satisfied with your purchase, contact us at sales@savvydeal.com and we will make it right.
Store owner replied:
Hey,
We're delighted to hear that you received exactly what you ordered and found it to be a great deal! Your positive feedback about the Mielle Organics Kalahari Melon & Aloe Vera 2-Minute Deep Conditioner 5 Pack New truly brightens our day.
We always strive to provide high-quality products and excellent value for our valued customers like you.
Thanks again for your support, and we hope to welcome you back to Savvydeal soon.
Very smooth and silky. Definitely will want to buy again.
Store owner replied:
Hey,
We're delighted to hear that our L'eggs Silken Mist Control Top Ultra Sheer Tights Black Mist Size Q+ 2 Pack New are very smooth and silky for you. Your positive feedback is truly appreciated, and we are so glad you love them enough to want to buy again.
We continuously strive to offer products that meet your expectations for comfort and quality, and it's fantastic to know we've succeeded with your recent purchase.
Thank you for choosing Savvydeal, and we eagerly await your next visit to our store.
Great place to shop and I have fallen in love with my new Revlon lipstick! ❤️
Store owner replied:
Hey,
We are absolutely thrilled to hear that Savvydeal is a great place to shop and that you've fallen in love with your new Revlon super lustrous lipstick (pinks), pink pearl! It's wonderful to know you're enjoying your purchase.
We constantly strive to offer a delightful shopping experience and high-quality products, and your feedback truly reinforces our efforts.
Thank you for sharing your positive experience, and we eagerly await your next visit to Savvydeal.
Store owner replied:
Hey,
We're absolutely thrilled to hear you found the L'eggs Silken Mist Control Top Ultra Sheer Tights Nude Size Q+ 3 Pack New to be a very nice product. Your 5-star rating and kind words truly mean a lot to us. We greatly appreciate you taking the time to share your positive experience, and we're so glad you're considering buying from us again soon.
We are always committed to providing high-quality items and a great shopping experience for all our customers.
Thanks again and we hope to see you soon.
Store owner replied:
Hey,
We're so glad to hear that your Old Spice Man of Tomorrow Scent Deodorant Stick Aluminum Free 3.0oz 5 Pack New arrived quickly and that you're enjoying its scent. Providing a smooth experience from order to delivery is very important to us, and your positive feedback truly brightens our day.
We always strive to offer excellent products and efficient service, and we hope this experience encourages you to explore more great items at Savvydeal.
Thanks again for your wonderful review and we look forward to serving you again soon.
Store owner replied:
Hey,
We're thrilled to hear how much you love the Rhyme & Reason Wave Revival Shampoo for Wavy Hair Rosemary Serum 12oz 6 Pack and that you're so happy to have found it. Your kind words mean a great deal to us.
It's wonderful to know that our products are meeting your expectations and bringing joy to your hair care routine.
Thanks again for choosing Savvydeal, and we hope to welcome you back for more great finds soon.
Got here fast lol. Secured with bubble packaging inside. Box was in better condition than things I've received from most places. 👍
Store owner replied:
Hey,
We're delighted to hear that your MGA Miniverse Harry Potter Make It Mini Potions Mystery Ball 7 Pack arrived quickly and that the bubble packaging ensured it was well-protected. It's wonderful to know the box arrived in excellent condition, exceeding your expectations.
We consistently strive to ensure every order is handled with care and reaches you perfectly.
Thanks again for your kind words and we truly appreciate your business with Savvydeal.
False advertisement - I didn’t receive the product that was advertised, conditioners came in bottles thay were much smaller than the picture and description online. Very disappointed.
Store owner replied:
Hey,
We're truly sorry to learn that the Bed Head Moisture Maniac Conditioner 25.36oz 2 Pack New you received did not match the advertised size and description. We understand how frustrating it can be when a product doesn't meet expectations, and we sincerely regret any disappointment this has caused. We strive to ensure all our product listings are accurate and reflect the actual items. Please contact our customer support team with your order number at your earliest convenience so we can investigate this discrepancy immediately and offer appropriate assistance.
Your feedback is invaluable as we continuously work to improve our customer experience and product information.
Thanks for reaching out and we hope to provide a better experience in the future.
Hands down amazing. I thought I was over the moon with light blue and green bottle. I absolutely love this fragrance. You will smell a bit of alcohol at first but when that disappears the scent is beautiful. I was not expecting to really like this but I am in love with this. I'm not sure how long it last yet because I just received it and sprayed it on. Just get it, you will not be disappointed.
Store owner replied:
Hey,
We are absolutely thrilled to hear how much you love Juicy Couture Rock the Rainbow, Pretty in Purple Perfume EDT, Valentine's Day Gift for Her, 2.5 fl oz. It's wonderful that you found the scent beautiful after the initial alcohol note dissipated and that you're 'in love' with it.
Your detailed feedback truly helps us know we're offering products that resonate with our customers.
Thanks again for your lovely review, and we look forward to serving you again at Savvydeal.
Didn't get it. You sent a blow dryer and I don't have hair. I've sent you 2 messages letting u know. How do I get the right item? I wear wigs and need this for them. Don't need a blow dryer! HELP
Store owner replied:
Hey,
We sincerely regret to hear that you received an incorrect item instead of the Conair InfinitiPRO Ultra-High Heat Straightening Hair Comb, Gold-Plated, and that you've had trouble reaching us. This is certainly not the experience we want for our customers at Savvydeal. Please contact our support team directly with your order number so we can promptly address this mix-up and ensure you receive the correct product.
We are committed to ensuring all orders are fulfilled accurately and that any issues are resolved efficiently. Our team is ready to assist you in getting this straightened out.
Thanks for bringing this to our attention, and we look forward to helping you resolve this soon.
I was sent the wrong item. This place will mislead you with their pictures.
Store owner replied:
Hey,
We are truly sorry to hear that you received an incorrect item and that your experience with our product images for Method Foaming Hand Wash Vanilla + Raspberry Plant-Based Cleansers 4 Pack New did not meet your expectations. We understand how frustrating this can be when you anticipate a specific order and we want to ensure this is addressed. Please reach out to our customer support team with your order details so we can investigate this issue and assist you further.
We are dedicated to ensuring accuracy in both our product fulfillment and our online representation for every customer.
We appreciate you bringing this to our attention and hope to resolve this for you soon.
Store owner replied:
Hey,
We are delighted to hear such wonderful feedback about the Revolution Skin Sali Hughes Clean Sheet Morning Cleanser 100ml – 1 Pack New. It's truly fantastic to know that you feel it's like having a "time machine in a bottle" and are enjoying your experience so much.
We continuously strive to offer products that bring such positive and transformative results to our valued customers.
Thanks again for your kind words and we look forward to serving you again soon.
I like how the mascara makes my lashes look longer. However it is too harsh on my lashes because I have sensitive eyes. I need a mascara that is for sensitive eyes.
Store owner replied:
Hey,
We're glad to hear that The Crème Shop x Hello Kitty Dolly Lash Mascara 0.35 oz - 1 Pack - New helps your lashes look longer. We also understand your concern regarding its harshness on sensitive eyes. Your feedback about needing a mascara for sensitive eyes is truly valuable, and we appreciate you sharing your experience. Please feel free to reach out to our support team with your order details so we can assist you further or offer guidance on alternative products.
We continuously strive to ensure our product descriptions and offerings meet the diverse needs of our customers.
Thanks again for your feedback, and we hope to assist you in finding a more suitable product soon.
Store owner replied:
Hey,
Thank you so much for your positive review of the Duke Cannon THICK Body Wash Naval Diplomacy Bergamot & Aquatic Musk 17.5 oz 2 Pk. We are thrilled to hear that you had a nice experience with your recent purchase from Savvydeal.
Your feedback helps us ensure we continue to deliver quality products and service to all our customers.
We appreciate you choosing Savvydeal and hope to welcome you back again very soon.
Store owner replied:
Hey,
We are absolutely thrilled to hear that you loved your recent purchase from Savvydeal! It's wonderful to know that the Paris Hilton Platinum Rush Fragrance Mist 8oz 2 Pack New brought you such joy. Your positive feedback truly makes our day.
We continuously strive to offer products that delight our customers, and we're committed to maintaining the high quality you experienced.
Thanks again for your support, and we look forward to serving you again very soon!
Store owner replied:
Hey,
We are truly sorry to hear that you received an incorrect item instead of your Bondi Sands Gradual Tanning Lotion Skin Firming Complex 5.07 fl oz 4 Pack Bundle. This is certainly not the experience we want for our valued customers. We understand how frustrating it is to receive something other than what you ordered, and we are committed to resolving this for you.
Our team is dedicated to ensuring accuracy with every shipment, and we are keen to understand what went wrong here. Please reach out to our customer support team with your order details so we can assist you directly and make things right.
We appreciate you bringing this to our attention and look forward to hearing from you soon to rectify this matter.
Seller delivered wrong item and did not respond to request for replacement
Store owner replied:
Hey,
We are truly sorry to hear that you received the wrong item for your Dr. Squatch Harry Potter Slytherin Suds of the Sly Soap 5 oz 4 Pack New order and that your replacement request was not addressed promptly. This is certainly not the experience we want our customers to have, and we sincerely regret any frustration this has caused. Please reach out to our customer support team with your order number so we can investigate this matter further and assist you directly.
We are committed to ensuring every order is accurate and that our communication is always responsive and helpful.
Thanks again for bringing this to our attention, and we hope for the opportunity to improve your experience.
Store owner replied:
Hola,
Apreciamos enormemente tus amables palabras sobre nuestro producto imPRESS No Glue Mani Press-On Nails Nude & Glitter 30ct New. Nos alegra mucho saber que estás tan satisfecha y que consideras que son 'las mejores'. Tu opinión nos motiva a seguir ofreciendo experiencias excepcionales.
Nos esforzamos por seleccionar y ofrecer productos que realmente hagan la diferencia en tu día a día.
Gracias de nuevo por elegir Savvydeal. Esperamos verte de nuevo muy pronto.
Love this shampoo and conditioner. My hair is nice and soft. Not frizzy.
Store owner replied:
Hey,
We're absolutely delighted to hear you love the Native Sugar Cookie Strengthening Shampoo 16.5 oz 2 Pack New and that it's leaving your hair feeling nice, soft, and free of frizz. It's wonderful to know our product is meeting your expectations and contributing to your hair care routine.
Your positive experience truly encourages us to continue offering quality products that make a difference for our customers.
Thanks again for your kind words and we look forward to serving you again at Savvydeal!
Store owner replied:
Hey,
We are so pleased to hear you love the e.l.f. Flawless Satin Foundation, Bisque, 0.68 fl oz! Your feedback truly brightens our day and we appreciate you taking the time to share your positive experience with us.
Ensuring our customers are delighted with their purchases is always our top priority, and it's wonderful to know we've succeeded here.
Thanks again for your wonderful review and we look forward to serving you again at Savvydeal.
Store owner replied:
Hey,
We're absolutely thrilled to hear you love the CoverGirl Outlast All-Day Lip Color 547 Rose Pearl 0.13oz New. Your positive feedback truly brightens our day at Savvydeal!
We are always dedicated to offering products that bring joy and satisfaction to our customers.
Thanks again for being a valued part of the Savvydeal community. We hope to see you back for more great finds soon!
Store owner replied:
Hey,
We are absolutely thrilled to hear you had such an AWESOME experience with your Nivea Moisture Lip Care Balm 0.17oz New from Savvydeal.
It is always our goal to ensure customer satisfaction, and your positive feedback truly brightens our day.
Thanks again for your wonderful review, and we look forward to serving you again very soon.
Choosing a selection results in a full page refresh.